מדיניות פרטיות אתר אקורוב
אקורוב- הנדסה ופרונות רובוטיקה בע"מ (להלן החברה" ו/או "המפעילה") היא הבעלים והמפעילה של אתר אקורוב (www.Ecorob.co.il), הכולל אתרי משנה ואתרים נלווים, (ביחד ולחוד "האתר"). מדיניות הפרטיות המפורטת להלן נועדה להסדיר את כל נושא הפרטיות באתר. בכל שאלה ו/או בעיה העולה ממדיניות הפרטיות המפורטת להלן, ניתן לפנות למפעילה אשר כתובתה היא יד חרוצים 14, ירושלים, באמצעות דוא"לecorobs@gmail.com
מדיניות הפרטיות האמורה חלה על כל השירותים המוצעים באתר.
המידע שנאסף
במסגרת השימוש באתר הדורש מסירת מידע אישי תתבקש לספק מספר נתונים אישיים כדוגמת: שם מלא, מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני ועוד. נתונים אלה יועברו ויישמרו במאגר המידע של המפעילה בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א – 1981 ("החוק"). יודגש, כי מסירת הנתונים הנ"ל על ידך אינה מחויבת על פי חוק, אולם ללא מסירת הנתונים המוגדרים באתר כ"חובה", לא תוכל להשתמש בשירותים המוצעים באתר כדוגמת פרסום בלוח המכירות של האתר.
הנתונים המוגדרים כחובה יסומנו באופן שונה ובולט משאר השדות. הואיל והחברה תבקש רק את המידע הנחוץ לשירות שאליו נרשמת, הרי שבאחדים מהשירותים תתבקש להוסיף ולמסור נתונים הנוגעים לאופי השירות המבוקש על ידך.
השימוש במידע
שימושך באתר, כמו גם שימושם של גולשים אחרים, עשוי להביא לאיסוף מידע ונתונים אודות סוג הפעילות אותה ביצעת באתר כדוגמת רישום אחריות וכיוצ"ב.
מידע זה, כמו גם המידע האישי לגביך ("המידע") – ככל שתמסור כזה – יישמר במאגר הנתונים של החברה. המפעילה מתחייבת בזאת לעשות שימוש במידע האישי לגביך בכפוף להוראות כל דין ובהתאם לעקרונות המובאים בתקנון השימוש ובמדיניות הפרטיות.
השימוש במידע שייאסף על ידי החברה, ככל שייאסף, יוחד בין היתר לשימושים הבאים:
שליחת עדכוני מערכת ועדכונים אודות רכישתך.
התאמה אישית של מרכיבים ונושאים באתר בהתאם לתחומי התעניינותך השונים וציפיותיך.
התאמה אישית של מודעות ופרסומות המועלות באתר ו/או באתרים אחרים.
מתן אפשרות לרכישת או מכירת מוצרים שונים.
ייתכן וייעשה שימוש כללי במידע אנונימי שנאסף לצורך מחקרים סטטיסטיים של החברה ו/או צדדים שלישיים, שיפור השירותים הניתנים במסגרת האתר, שינוי וייעול מבנה האתר, הרחבת תחומי הפעילות של האתר או צמצומם ומטרות נוספות לפי שיקול דעת המפעילה וזאת לטובת המשתמשים והגולשים והפעילות של האתר.
העברת מידע לצדדים שלישיים
במסגרת פעילות החברה והאתר ייתכן והחברה תעביר מעת לעת מידע ופרטי לקוחותיה לצדדים שלישיים, ובלבד שנתנו הסכמתם המפורשת לכך קודם להעברת הפרטים.
זכות עיון במידע
על פי החוק, כל אדם זכאי לעיין בעצמו, או על ידי בא כוחו שהרשהו בכתב או על ידי אפוטרופוסו, במידע שעליו המוחזק במאגר מידע של המפעילה. על מנת לקבל מידע זה יכול ותידרש להציג מסמכים מזהים, לרבות הוכחות בעלות על חשבון טלפון או דואר אלקטרוני. במידה ומצאת את המידע המצוי במאגר מידע של המפעילה אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, הינך רשאי לפנות למפעילה בבקשה לתקן את המידע או למוחקו.
אבטחת מידע
המפעילה מאבטחת את המידע המצוי באתר וברשת מחשביה ככל שהיא נוגעת להפעלת האתר, במערכות מתקדמות ביותר ועל פי הדין. על אף המאמצים והמשאבים המושקעים בכך, המפעילה אינה יכולה להתחייב בפני המשתמשים לכך שלא תתאפשר חדירה לא חוקית למאגרי המידע הכלולים באתר וברשת המחשבים.
שינויים במדיניות הפרטיות
המפעילה רשאית לשנות מעת לעת את הוראות מדיניות הפרטיות. במידה והחברה תשנה את מדיניות הפרטיות, ישלח לכתובת הדואר האלקטרוני שמסרת, ככל שמסרת, עדכון על כך מבעוד מועד.